Курсове след настъпването на гл.ас.д-р Златина Шаркова 

 Развитие на позитивна училищна култира. 10-04-2018. 

Проф. дпн Румен Стаматов

Проф. д-р Галин Цоков

Трети поред Уебинар съвместно с фондация ,,Заедно в час” включващ онлайн хоспитиране на учебен час по Математика , Jump Math на Лилия Борисова ,преподавател по програмата в начален етап в 90 СОУ "Ген. Хосе де Сан Мартин", гр. София.

Цели:

На уебинара:

    Да се запознаят студентите от Педагогически факултет с рефлексията като инструмент за самооценка и саморегулация по време на урочната дейност и по време на конфериране на урока.

    Чрез активното наблюдение на онлайн хоспитирането и последващия го тренинг - рефлексия от страна на учителя-наставник, посредствомспецифичните за инструмента етапи да повишат дидактическата и методическата си компетентности.

На онлайн-хоспитирането:

 Учениците  намират изминало време с помощта на числови линии.

 Учениците сравняват непряко изминало време и го измерват.

Очаквани резултати:

 Студентите  усвояват основните етапи за работа с инструмента за рефлексия и се мотивират за практическото му използване в реална учебна урочна среда.

 Учениците знаят мерните единици за време - минута, час, денонощие.

 Учениците знаят и прилагат при измерване връзките между тях.

Втори поред Уебинар съвместно с фондация ,,Заедно в час” включващ видеонаблюдение  на учебни часове на Лилия Борисова ,преподавател по програмата в начален етап в 90 СОУ "Ген. Хосе де Сан Мартин", гр. София.

Цели:1.Учениците  обобщават и систематизират знания, усъвършенстват умения за събиране и изваждане с преминаване.

В презентационен вид на учениците са предоставени  различни типове задачи. Те са изправени пред предизвикателството да събират и изваждат с преминаване вярно и бързо. В работа по групи  се състезават при решаването на текстови задачи, като упражняват умения за работа в екип, демонстрират комуникативни и социално-междуличностни умения по между си.

ДБТ: Цел: 1. Учениците извършват опитно -изследователска работа за измерване на разстояния, тестване, записване на данни в табличен вид.

2. Учениците прилагат знания за традиционни и нетрадиционни начини за измерване на разстояния.

Чрез дискусия учениците затвърждават знания за начините на измерване на разстояния. В хода на часа прилагат умения за изпълняване на инструкции за работа и  умения за оценяване по зададени критерии.

 

Ще се осъществи  гостуване  в Монтесори детска градина „Къща на децата" (Casa dei Bambini), град София. Монтесори детска градина „Къща на децата" (Casa dei Bambini), град София е общество от родители, преподаватели и деца, изградено на основите на Монтесори принципите. Децата растат в двуезична среда, през целия ден се обучават и играят едновременно на български и английски език. В рамките на един час ще наблюдаваме ситуации със специфичните за Монтесори принципи на обучение в смесена група от деца на възраст от 3 до 6 години. След приключване на хоспитирането ще имаме възможност да дискутираме относно възможностите на Монтесори принципите за обучение на деца от 3 г. до 6 г. възраст.

Част от English at the Museum - авторски формат на екипа на „Музейко" за езиково обучение чрез наука и изкуство за деца от 1-ви до 4-тиклас

Целта на уебинара е да запознаят директори, учители и/или   РКК и университетски преподаватели с възможностите за изграждане на нов модел компютърни кабинети, чрез микрокомпютъра  Intel Compute Stick. Intel Compute Stick е иновативен компютър с много малки размери, съвместим с масовите монитори и мултимедийни проектори в училищата  и университетите. Работи с операционна система Microsoft Windows 10 и позволява инсталирането на всякакъв приложен софтуер.Презентатор: екип на Центъра за творческо обучение.